Κανένας έγκυρος φορέας δε στηρίζει το κυβερνητικό αφήγημα περί καλής πορείας της χώρας μας στα ζητήματα υγείας.
Μετά την Eurostat και τον ΠΟΥ έρχεται τώρα και ο ΟΟΣΑ να κονιορτοποιήσει τους ανόητους κομπασμούς Κυριάκου Μητσοτάκη και Αδώνιδος-Σπυρίδωνος Γεωργιάδη ότι οι Έλληνες πολίτες απολαμβάνουν εύκολη και δωρεάν πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. (OECD, Health at a glance 2025, κλικ εδώ)
Δείτε τον παρακάτω πίνακα του ΟΟΣΑ για τις ακάλυπτες υγειονομικές ανάγκες των πολιτών, οι οποίες φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη είτε λόγω μεγάλης λίστας αναμονής, είτε λόγω κόστους, είτε λόγω απόστασης.
Ωιμέ! Και ο ΟΟΣΑ στη συμμορία της μιζέριας.
Τώρα το μόνο που βρίσκεται στα πρόθυρα ένταξης στη συμμορία είναι πλέον το ΔΝΤ..

