Δε μπορεί, κάποια συνομωσία εξυφαίνεται!
Μετά την Eurostat και τον ΠΟΥ ακολούθησε ο ΟΟΣΑ, εκτοξεύοντας σφοδρή κριτική για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης στην υγεία. Και τώρα έρχεται η GPO να αποδείξει με δημοσκόπηση που διενήργησε για το Star Channel ότι οι πολίτες σε ποσοστό 65,3% κρίνουν αρνητικά τις πολιτικές της κυβέρνησης για τη βελτίωση των υποδομών Υγείας.
Κακά (πολύ κακά) μαντάτα όταν η κοινωνία απορρίπτει με τέτοιο ποσοστό αυτό που η κυβέρνηση και ο επί της Υγείας υπουργός διαλαλούν ως το Ιερό Δισκοπότηρο της πολιτικής τους στην περίθαλψη των πολιτών..

