Παρασιτικός καπιταλισμός

Τα 3 στα 5 ευρώ που οφείλει το ελληνικό Δημόσιο σε προμηθευτές αφορούν στον τομέα της Υγείας, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών.

Φαίνεται πως ο οικονομικός (νέο)φιλελευθερισμός του Άδωνι Γεωργιάδη και του πολιτικού του προϊσταμένου Κυριάκου Μητσοτάκη είναι ταυτισμένος με τα χρέη και τη χρεοκοπία.

Το 2015 παρέδωσαν μιάν Ελλάδα χρεοκοπημένη και από τότε που ανέλαβαν μια χώρα χωρίς μνημόνια είναι έτοιμοι να χρεοκοπήσουν κάθε επιχειρηματία που συνεργάζεται με το Δημόσιο. Εκτός κι αν ο «συνεργαζόμενος» είναι ημέτερος και δίνει τις ανάλογες προμήθειες, οπότε επιταχύνονται οι εξοφλήσεις των ενταλμάτων που τον αφορούν.

Η Ελλάδα 2.0 του παρασιτικού καπιταλισμού στα μεγαλεία της..