Λάβαμε σήμερα το παρακάτω μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον Διοικητή του Νοσοκομείου Ρόδου κ. Ρουμάνη, το οποίο παραθέτουμε ως έχει:
«Καλημέρα σας , επικοινωνώ μαζί σας για το δημοσίευμα σχετικά με έγγραφο μου που αφορά το Νοσοκομείο Ρόδου. Εκτιμώ ότι από ταχύτητα και ιδιαίτερο ζήλο για τα θέματα υγείας δεν αντιληφθήκατε οτι το έγγραφο μου απευθύνεται σε συγκεκριμένες κατηγορίες συνεργατών του Νοσοκομείου(όπως φαίνεται άλλωστε απο τον πίνακα αποδεκτών , τον οποίο εκ παραδρομής υποθέτω δεν δημοσιεύσατε) οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του Νοσοκομείου και όχι στους νοσοκομειακούς. Παρακαλώ για την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματος μου Ευχαριστώ»
Ο κ. Ρουμάνης δεν μας έστειλε τον πίνακα αποδεκτών, ώστε να πληροφορηθούμε σε ποιους απευθύνεται.
Απορούμε όμως για το γεγονός ότι ο κ. Ρουμάνης δεν αντέδρασε όταν το επίμαχο έγγραφο δημοσιεύτηκε πριν μία εβδομάδα σε μέσο ενημέρωσης της Ρόδου (κλικ εδώ) και μάλιστα με σαφή αναφορά σε απαγόρευση εισόδου σε εργαζόμενους του Νοσοκομείου, ενώ αντιδρά τώρα που το έγγραφο αναρτάται στο Ygeianet.
Όμως ακόμη και στην περίπτωση που ισχύουν όσα επικαλείται ο Διοικητής, αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς είναι δυνατόν να επιβληθεί απαγόρευση εισόδου σε προμηθευτές ή εξωτερικούς συνεργάτες που απασχολούνται σε συνεργεία. Κάθε τέτοια απαγόρευση θα προκαλέσει ακόμη περισσότερα λειτουργικά προβλήματα στο Νοσοκομείο.
Τέλος, απορούμε πώς είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια απαγόρευση χωρίς να αναφέρεται στην αρχή του εγγράφου σε ποιά νομοθετική ρύθμιση ή οδηγία του υπουργείου Υγείας ή του ΕΟΔΥ βασίζεται.
Ygeianet