«Προσφέρουμε στην Υγεία με συνέπεια και διαφάνεια» είναι το σλόγκαν της καμπάνιας του ΟΠΑΠ για την προσφορά δύο εκατ. ευρώ για ιατρικά μηχανήματα, εξοπλισμό του ΕΚΑΒ και εκσυγχρονισμό κοινωνικών ιδρυμάτων.
Η Υγεία δε σώζεται με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ακόμα κι αν προσφερθούν όλα τα δεκατριάρια του ΠΡΟΠΟ ή τα εξάρια του ΛΟΤΤΟ. Εκείνο που πρέπει να γίνει, είναι να πάψει να σφίγγει η θηλιά της κυβερνητικής λιτότητας στα νοσοκομεία και να σταματήσει η επιχειρηματική δραστηριότητα σε αυτόν τον ευαίσθητο χώρο, καθώς Υγεία και κέρδος είναι ασύμβατα.