Όποιος ρίξει μια ματιά στις σελίδες των σημερινών εφημερίδων διαπιστώνει πως σε δύο διαφορετικές εφημερίδες υπάρχουν πανομοιότυποι τίτλοι σε ολοσέλιδα άρθρα:
class=MsoNormal style=”TEXT-ALIGN: center; MARGIN: 0cm 0cm 6pt” align=center>«Ρομποτική χειρουργική γόνατος και ισχίου: αποκλειστικά στο Metropolitan»
Πρόκειται για τα ΝΕΑ (κλικ εδώ) και τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (κλικ εδώ), τα οποία χρησιμοποιούν το ίδιο ακριβώς άρθρο, με τον ίδιο ακριβώς τίτλο, προφανώς γραμμένο όχι από δημοσιογράφους της εφημερίδας αλλά από το Τμήμα marketing του Ιδιωτικού Θεραπευτηρίου METROPOLITAN. Ευτυχώς, κάθε εφημερίδα κάνει διαφορετική σελιδοποίηση και χρησιμοποιεί διαφορετική γραμματοσειρά, ώστε να δείξει πως τάχα επεξεργάστηκε το άρθρο!
Αφήνουμε ασχολίαστη την κακογουστιά του τίτλου που θυμίζει κράχτη στα Βλάχικα της Βάρης. Δε μπορούμε ν΄ αφήσουμε ασχολίαστο τον ξεπεσμό της δημοσιογραφίας που αποδέχεται να λειτουργεί ως γκρίζος διαφημιστής.
Δεν είναι συνεπώς τυχαίο το γεγονός της ραγδαίας μείωσης του τιράζ των εφημερίδων και δεν φταίει μόνο το διαδίκτυο για την εγκατάλειψη των εφημερίδων ως μέσου ενημέρωσης.
Η μετατροπή των εφημερίδων σε υπομόχλια πολιτικών εκβιασμών και εναλλακτική μορφή διαφημιστικών φυλλαδίων είναι αυτή που απωθεί τους αναγνώστες, οι οποίοι πρέπει να πληρώσουν για ν΄ αγοράσουν την διαφήμιση του METROPOLITAN ή να δουν τον ιδιοκτήτη 7 εφημερίδων σε 7 άρθρα καρμπόν σχετικά με τις φιλανθρωπικές ή ποδοσφαιρικές του ασχολίες.
Ygeianet
upd
Την επομένη άλλες τέσσερεις εφημερίδες δημοσίευαν στα Κυριακάτικα φύλλα τους την ίδια πανομοιότυπη καταχώρηση:
ΕΘΝΟΣ (εδώ)
DOCUMENTO (εδώ)
REAL NEWS (εδώ)
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (εδώ)
Και εις ανώτερα!