Στη Θεσσαλονίκη, μια πόλη ενάμισι εκατομμυρίου κατοίκων, στην οποία η λειτουργία του μετρό έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα με αποφάσεις Μητσοτάκη από την πρώτη μέρα που ανέλαβε Πρωθυπουργός το 2019, με μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς τα αστικά λεωφορεία κι αυτά απαξιωμένα, η περιφερειακή οδός βρισκόταν ήδη στα όρια του κορεσμού, προτού χάσει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση για τις εργασίες κατασκευής της Υπερυψωμένης Λεωφόρου Ταχείας Κυκλοφορίας (Flyover).
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση επηρεάζει και τις διακομιδές ασθενών στα νοσοκομεία της πόλης. Πρωτα επηρεάσθηκαν το Παπαγεωργίου και το 424 ΓΣΝΘ που βρίσκονται πάνω στον περιφερειακό, ενώ επηρεάζονται το Γ. Παπανικολάου και Άγιος Παύλος, χωρίς να μένουν ανεπηρέαστα και νοσοκομεία του κέντρου της πόλης, όπου μεταφέρεται μεγάλο ποσοστό της συγκοινωνιακής πίεσης.
Μπροστά στον κίνδυνο να χαθούν ανθρώπινες ζωές στο συνωστισμό της περιφερειακής έχουν ξεσηκωθεί οι νοσοκομειακοί γιατροί και οι πολίτες. Τελευταία, ο περιφερειαρχης Απ. Τζιτζικώστας, αντιλαμβανομενος πως η αδράνειά του έχει πολιτικό κόστος, έχει κι αυτός «ξεσηκωθεί», διαμαρτυρόμενος πως τάχα αγνοούσε το πρόβλημα.