Εγκρίθηκε η προκήρυξη για πρόσληψη 768 ειδικευμένων γιατρών στα δημόσια νοσοκομεία

Μεταξύ των θέσεων περιλαμβάνονται και νέες, οι οποίες δημιουργήθηκαν για την κάλυψη των τμημάτων επειγόντων περιστατικών.

Υπογράφηκε από τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό και τον αναπληρωτή υπουργό, Παύλο Πολάκη, η έγκριση για την προκήρυξη από τα νοσοκομεία, συνολικά 768 θέσεων ειδικευμένων γιατρών του κλάδου ΕΣΥ.


Όπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή από το υπουργείο Υγείας, οι θέσεις αυτές κατανέμονται ως εξής:



  • 528 στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ). Πρόκειται για νέες θέσεις που δημιουργήθηκαν με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την εύρυθμη λειτουργία των νοσοκομείων.

  • 105 για την κάλυψη αναγκών σε ιατρικό προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία όλης της χώρας

  • 74 προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες που θα προκύψουν από τη μετάθεση γιατρών που έχουν συμπληρώσει 5 χρόνια σε άγονες περιοχές

  • 61 επαναπροκηρύξεις για θέσεις που είχαν αποβεί άγονες.

Σύμβαση


Στο μεταξύ, ο υπουργός Υγείας είχε το απόγευμα της Παρασκευής συνάντηση με το προεδρείο του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ). Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας Γιώργος Γιαννόπουλος, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας Σταμάτης Βαρδαρός και ο αντιπρόεδρος του ΕΟΠΥΥ Τάκης Γεωργακόπουλος.


Στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και η συλλογική σύμβαση του ΕΟΠΥΥ με τον ΠΙΣ για τους γιατρούς ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ).


Ο υπουργός πρότεινε να συγκροτηθεί μια ομάδα εργασίας μεταξύ υπουργείου Υγείας, ΠΙΣ και ΕΟΠΥΥ, με αντικείμενο τη διαμόρφωση των όρων της συλλογικής σύμβασης.


Παράμετροι


Όπως ανακοινώθηκε από την Αριστοτέλους, ο Ανδρέας Ξανθός παρουσίασε το πλαίσιο για μια αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία, με τις εξής βασικές παραμέτρους:



  • Ορθολογικότερη αξιοποίηση κλειστού προϋπολογισμού του ΕΟΠΥΥ.

  • Δυνατότητα σε όλους του γιατρούς να συμβληθούν χωρίς να υπάρξει κανένας αποκλεισμός.

  • Δευκόλυνση της εισόδου νέων γιατρών στο σύστημα.

  • Συνεκτίμηση της χωρητικότητας του ΕΣΥ για τον προσδιορισμό των απαραίτητων επισκέψεων.

Δημ.Κ.