Επί τέσσερα χρόνια, η υπό τον Πατούλη ηγεσία του Ιατρικού Συλλόγου Αθήνας, δε λογοδότησε ποτέ απέναντι στα 27.000 μέλη της, όπως οφείλει να συμβαίνει σε όλα τα συλλογικά όργανα, πραγματοποιώντας Γενική Συνέλευση. Εκεί -και μόνον εκεί- παρουσιάζεται ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός, ο οποίος εγκρίνεται ή απορρίπτεται δια ψηφοφορίας.
Και θυμήθηκε τώρα ο Πατούλης, μια εβδομάδα πριν τις εκλογές, να «λογοδοτήσει» ενώπιον των δημοσιογράφων, οι οποίοι ούτε ψηφίζουν, ούτε βεβαίως εγκρίνουν τα οικονομικά πεπραγμένα.
Τις προηγούμενες 4 (ολογράφως τέσσερεις!) θητείες ο Πατούλης δε λογοδοτούσε ούτε απέναντι στους δημοσιογράφους. Ήταν καβάλα στ’ άλογο. Τώρα που ξεπέζεψε και αντιλαμβάνεται πως έχει χάσει την προεδρία του ΙΣΑ τρέχει έξαλλος στα Κέντρα Υγείας, στα οποία ποτέ δεν είχε πατήσει το πόδι του, προκειμένου να βγάλει φωτογραφίες και να ισχυριστεί πως υπερασπίστηκε τους γιατρούς του ΕΣΥ.
Δυστυχώς για τον Πατούλη το πουλάκι πέταξε…
