Ξέχασαν την τοποθέτηση γιατρών στα πλοία

Στα υπουργικά «συρτάρια» παραμένει ακόμα η πολυδιαφημιζόμενη από την κυβέρνηση υποχρεωτική «ναυτολόγηση» γιατρών σε όσα από τα ακτοπλοϊκά πλοία πραγματοποιούν πολύωρους πλόες.

 

Τη «ναυτολόγηση» γιατρών, που θα κάνουν το «αγροτικό» τους αντί σε κάποια κωμόπολη της Ελλάδας στα πλοία της ακτοπλοΐας, είχαν αποφασίσει από κοινού ο ΥΕΝ Μ. Κεφαλογιάννης και ο συνάδελφός του υφυπουργός Υγείας Θ. Γιαννόπουλος το Μάιο του 2005, με ημερομηνία έναρξης του μέτρου τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς.

Οι πλοιοκτήτες των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων υποστήριζαν ότι η «επιβολή της παρουσίας γιατρού στα πλοία τους όλων των κατηγοριών θα πρέπει να ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ενωση και μάλιστα με την έκδοση κοινοτικής οδηγίας», ενώ λίγο αργότερα έθεσαν και θέμα μισθοδοσίας και ενδιαίτησης των υπό «ναυτολόγηση» γιατρών.

Ετσι μέχρι και προχθές, που μέσα στο πλοίο «Κνωσός Παλάς» άφησε την τελευταία του πνοή -ελλείψει ιατρού φυσικά- 60χρονος επιβάτης για την Κρήτη, και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γ. Ανωμερίτης έφερνε το θέμα της μη εφαρμογής της απόφασης των Κεφαλογιάννη – Γιαννόπουλου, οι γιατροί στα ακτοπλοϊκά πλοία παρέμεναν άφαντοι, αφού μάλλον είναι ισχυρότατο το «βέτο» των ακτοπλοϊκών εταιρειών.