Υγειονομικές παραβάσεις σε επτά ακτοπλοϊκά πλοία

Με σημαντικές παραβάσεις κυρίως υγειονομικές και δευτερευόντως αγορανομικές και κτηνιατρικές διαπιστώθηκε, από τους ελεγκτές της νομαρχίας Πειραιάς ότι ταξίδευαν τα 7 από τα 20 πλοία της ακτοπλοΐας το τελευταίο δεκαπενθήμερο.

Σε 4 περιπτώσεις οι ελεγκτές διαπίστωσαν τις παραβάσεις εν πλω.Το μεγαλύτερο ωστόσο πρόβλημα εντοπίζεται στην έλλειψη αδειοδότησης των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος των πλοίων καθώς διαπιστώθηκε ότι συνολικά 13 κυλικεία, 3 εστιατόρια και ένα open bar 6 πλοίων παρείχαν τις υπηρεσίες τους χωρίς να διαθέτουν την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας.

Η Νομαρχία Πειραιά ζήτησε με επιστολές της από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά να προχωρήσει στην διακοπή λειτουργίας τους. ενω παραλληλα ενημερώνεται ο αρμόδιος εισαγγελέας.

Κυλικεία
Αναλυτικά οι παραβάσεις ανά πλοίο είναι οι εξής:

Διαγόρας: τρία κυλικεία του πλοίου λειτουργούσαν χωρίς άδεια.

Ανδρομέδα: ένα κυλικείο του πλοίου λειτουργούσε χωρίς άδεια.

Αδαμάντιος Κοραής: δύο κυλικεία του πλοίου λειτουργούσαν χωρίς άδεια.

Φαιστός Παλάς: ένα κυλικείο του πλοίου στο κατάστρωμα 8 λειτουργούσε χωρίς άδεια.

Blue Star 2: ένα κυλικείο στο κατάστρωμα 8, 3 κυλικεία και 2 εστιατόρια στο κατάστρωμα 7 του πλοίου λειτουργούσαν χωρίς άδεια.

Μυτιλήνη: δύο κυλικεία, το open bar και το εστιατόριο ? self service του πλοίου λειτουργούσαν χωρίς άδεια. Στο ίδιο πλοίο έγινε κατάσχεση 63 κιλών παγωτού ως ακατάλληλου για κατανάλωση καθώς στερούνταν ενδείξεων, ενώ επίσης δεν υπήρχαν φάκελοι διαμαρτυρίας, παράβαση για την οποία διώκεται ποινικά.

Νήσος Χίος: στο κυλικείο του στο deck 6 του πλοίου, αν και υπήρχε δεν διέθεταν το νερό των 500 ml αλλά προωθούσαν αυτό των 750 ml που είναι κατά 0,20 ευρώ ακριβότερο.

Υποδείξεις
Υποδείξεις για τη βελτίωση των συνθηκών υγειονομικής λειτουργίας έγιναν στα πλοία Blue Star Ithaki και Νήσος Μύκονος. Στο μεταξύ η Νομαρχία άρχισε από την Παρασκευή καμπάνια για τα δικαιώματα των επιβατών με την διανομή έντυπου υλικού. Ο νομάρχης, Γ. Μίχας σε δηλώσεις του ανέφερε ότι ο πολίτης αξιώνει σεβασμό, ασφάλεια και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.